środa, 28 listopada 2012

Po przeczytaniu...

Po przeczytaniu nowej części, czyli "Czarny świt" w mojej głowie słyszę "więcej, więcej!". Podobało mi się wiele w tej książce, ale główny atutem było to, że ciągle coś się działo, autorka nie dała nam odetchnąć ani na chwilę. Ale żeby nie zdradzać za wiele dla tych, którzy jeszcze nie mieli okazji przeczytać tej cudownej części powiem tylko tyle, że Rachel Caine nie zawiodła mnie i po raz kolejny pokazała jak bardzo jest pomysłowa! :)

A jak u was ? Książka już przeczytana ?

xoxo
Patty

11 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nawet nie zaczęłam ;D
    Mam pytanie.
    Mianowicie: Rachel Caine w księdze 6 "Pojedynek" rozpoczęła nową technikę pisania, że tak to ujmę i opisuje świat oczami różnych bohaterów takich jak Shane czy Amelie. Nie kryję, że bardzo mi się to spodobało.
    Bardzo polubiłam postać Myrnina i jestem bardzo ciekawa, czy autorka, opisała świat z jego perspektywy. Czy mogłabyś proszę zdradzić mi chociaż tyle? A jeśli nie z jego, to może chociaż z Olivera? Pliiis...
    I przepraszam, że się tak rozpisałam. To mój taki defekt...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście Rachel Caine kontynuowała pisanie z perspektywy różnych bohaterów, niestety nie ma w Księdze 8 historii opisanej przez Myrnina, natomiast jest oczami: Olivera, Naomi, Hannah, Shane'a, Eve czy Michaela no i oczywiście Claire :)

      Usuń
  2. Ja jestem w trakcie, ale czy mi się wydaje, czy to jest ostatni część?? Oby nie:<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to nie jest na szczęście ostatnia część! :)
      Przed nami jeszcze trzy części :)

      Usuń
  3. umowa była ponoć na 15 tomów a to 12
    jeszcze nie kupiona:-(

    OdpowiedzUsuń
  4. Hura, to dobrze, że będzie jeszcze kontynuacja... Nie mogłabym rozstać się z bohaterami. Pomału zbliżam się do końca (bo wolę trochę podelektować się powieścią, aniżeli przelecieć przez nią migiem... Szczególnie, że objętością nie zachwyca, ale treścią, OWSZEM!)

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka jest MEGA !!! szczególnie opisy oczami Shane'a i jego marzenia o przyszłości z Claire :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wprost kocham rozdziały oczami Shane'a <3

      Usuń
  6. Książka przeczytana. Nie ma chyba żadnej lepszej książki o wampirach od tej. Najbardziej ją lubię za akcję, bo zawsze się coś dzieje i wątek miłosny nie jest na głównym miejscu, co sprawia, że to nie jest kolejne romansidło. Brawa dla Rachel Caine. Też chciałabym mieć taki talent.
    Tylko może wiecie kiedy w Polsce wyjdzie następna część?
    PS Pozdrawiam i wszystkim życzę miłego weekendu !!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze powiedziane, sama uważam podobnie ;)
      A kolejna część prawdopodobnie będzie wiosną :)

      Usuń
  7. Nie mogę się doczekać 9 księgi !! I chcę więcej rozdziałów oczami Shane'a !

    OdpowiedzUsuń