piątek, 11 stycznia 2013

Claire Danvers

Wszędzie wampiry...

Są dni, kiedy możesz chodzić po Morganville cały czas i nie zobaczysz żadnego śladu po Gangu Kła, co akurat jest w porządku jak dla mnie.
A potem są dni, kiedy po prostu nie da się uniknąć spotkania z nimi. Jak na przykład dzisiaj. W Common Grounds na kawie: Oliver gapił się na mnie, obnażając zęby (ale nie te długie) i udawał miłego faceta robiąc mi mokke. W drodze na lekcje: poszłam na skróty przez tunel, na którego końcu spotkałam kiwającego mi na powitanie nieumarłego. Potem Myrnin prowadził jedną z tych dziwnych, spiskowych, szepczących rozmów z kilkoma kolegami wampirami, kiedy akurat przyszłam do pracy popołudniu.
Wróciłam z ulgą do domu Glassów, aby spędzić czas z moimi przyjaciółmi, dopingowałam Shane'a (taka moja rola), kiedy grał w swoją najnowszą grę video z Michaelem, który powinien robić pranie, ale uświadomiłam sobie, że nadal obracam się wokół wampirów.
Michael. Nie to, że Michael kiedyś kogoś zaatakował. Zapomniałam, że on nie zawsze wydaje się być sobą i myślę, że on to lubi.
Och, i zanim poszłam do łóżka, Amelie wpadła. Nie mam pojęcia co chciała; ona nie wpada i nie mówi po prostu co chce, a ja nauczyłam się nie pytać. Czasami myślę, że jest naprawdę samotna. Ale jej tego nie powiem.
To zabawne co właśnie sobie uświadomiłam: wpadłam dziś na pół tuzina wampirów i żaden z nich nie próbował mnie zabić.
W Morganville to prawdziwy postęp.


16 komentarzy:

  1. Super! :D Liczę na nowe wpisy. Nie mogę się doczekać (jak zawsze) ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wpisy ! Uwielbiam WzM i będę tu zaglądała częściej ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hej :) fajny wpis :) wcześniejszych nie czytałam, bo dopiero dzisiaj wpadłam na tego bloga, ale z chęcią zobaczę na poprzednie :) będę tutaj zaglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że nie tylko ja mam świra ma punkcie WzM :3

    OdpowiedzUsuń
  5. znalazłam opowiadanie Rachel C. ,,Dark Rides" czy jakoś tak.. mogłabyś je przetłumaczyć? Byłabym wdzięczna. ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Claire, Claire, Claire... :D Ona to ma przeżycia.
    PS: Kiedy będzie coś niecoś od Shane'a lub Eve ? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale i tak, że tobie chce się to tłumaczyć.. ; D Kiedy masz ferie, jeśli można wiedzieć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ferie zaczęły się u mnie 21 stycznia i mam do 3 lutego :)

      Usuń
    2. To możemy liczyć do 3 lutego na nowe wpisy lub opowiadanie? =>

      Usuń
    3. Postaram się, ale jednak jak każdy mam plany na ferie :)

      Usuń
    4. Zdradzisz nazwę następnego opowiadania? ;3

      Usuń
    5. Dark Rides - Mroczna przejażdżka :)

      Usuń
    6. O :3. Nie mogę się doczekać. :)

      Usuń
  8. Kocham Wampiry z Morganville

    OdpowiedzUsuń