niedziela, 6 stycznia 2013

Eve

Lato jest do bani

Stary, lato jest do bani. Ale mam nowe bikini!
Jest gorąco i strasznie, racja? Chciałabym, żebyśmy mieli basen.
Lato w Teksasie jest do bani. Ja tylko mówię... co za głupiec przekraczając równiny zdecydował, że to dobre miejsce, żeby się tutaj zatrzymać? Wampiry idioci, którzy podróżują w nocy. Którzy nie czują gorąca.





Nowe bikini: obrzydliwie-fajne







Wybaczcie mi jeśli musicie długo czekać na wpisy, ale
niestety ostatnio nie mam za wiele czasu na tłumaczenie.
Niedługo będą ferie, więc specjalnie postaram się przetłumaczyć
nowe opowiadanie ze strony Rachel Caine :)
xoxo
Patty

7 komentarzy:

  1. Hah, bikini w czaszki :) Muszę sobie takie sprawić. Uwielbiam Eve :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo Dzięki dzęki Patty :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba miałam gdzieś podobne bikini :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wpis! :) Mam nadzieję, że już niebawem będą nowe. Nie mogę się doczekać : D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałaś już ,,Bitter Blood" angielską? Jeśli tak można o króciutkie streszczenie co może tam być ? (Najlepiej takie, żebym jeszcze miała niespodzianki podczas czytania.. tak mniej więcej czy ktoś zginie czy ktoś od kogoś odejdzie.. itp.) . Bardzo by mnie to cieszyło . :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nie czytałam jeszcze Bitter Blood, czekam na polską wersję :)

      Usuń
  6. Ok. :) Jak tylko się coś dowiesz proszę o powiadomienie :D

    OdpowiedzUsuń