wtorek, 31 lipca 2012

Michael

Samochodowa Wycieczka!

Nie mogę uwierzyć, że to prawda, ale obczaj to: odebrałem telefon. Telefon. Czuję jakby ktoś walnął mnie w brzuch, ale cholera, to dobry rodzaj bólu.
Jadę do Dallas, aby nagrać demo. Prawdziwe, w prawdziwym studiu z prawdziwymi inżynierami. Amelia pozwala mi jechać. Spytałem ją czy mógłbym wziąć ze sobą ekipę i wydawało się, że myśli, że o rozwiąże pewne problemy, kiedy wezmę Eve, Shane'a i Claire z gorącej sfery choć na chwilę. To będzie super mieć ich ze sobą, szczególnie Eve; jest taka podekscytowana tym, myślę, że nawet bardziej niż ja. Mieliśmy nasze złe czasy, ale czuję, że może pogodzę się z nią teraz. Z daleka od Morganville, widząc jakie życie mają inni ludzie.
Ona już szaleje za ubraniami. To trochę śmieszne.
Shane głównie pracuje nad obmyślaniu planu jak złapać Claire i uciec, szczególnie gdy będziemy poza miastem, mogę się założyć. Nie winię go o to. Gdybym nie był - tym czym jestem teraz, nie miałbym nic przeciwko na taką szansę.
Wygląda na to, że utknąłem w Morganville. Nie wiem co jeszcze mogę zrobić. Znajdą mnie, jeśli ucieknę. Oni mogą zawsze mnie znaleźć.
Jutro się pakujemy. To będzie przygoda. Gorzej, że wygląda na to, że Oliver jedzie z nami, prawdopodobnie, aby upewnić się, że nie mamy żadnych pomysłów na ucieczkę.
Taa, to będzie prawdziwa wycieczka.
Napisałem kilka nowych piosenek, głównie dla gitary elektrycznej, chcę naprawdę wyłożyć kilka świetnych utworów i nie chcę grać cudzej muzyki. To może być moja jedyna szansa.
Moja jedyna szansa na bycie kimś innym niż wampir z Morganville.
Mam zamiar chwycić ją oburącz.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz