poniedziałek, 9 lipca 2012

Shane

Claire 

Faceci nie gadają o swoich uczuciach. Jeślibyśmy gadali, cóż, bylibyśmy dziewczynami, racja? Więc my po prostu nie gadamy.
Ale pomyślałem, że mogę opowiedzieć o tym tutaj, racja? W każdym razie nikt nie będzie tego słuchał.
Zamieszczam tutaj moje ulubione zdjęcie Claire, ponieważ uważam, że może przez zrobienie tego mogę powiedzieć dla jej zdjęcia wszystkie te rzeczy, których nie potrafię powiedzieć dla niej.
Czuję się jak idiota wokół niej - za duży, za niezdarny, chcący być perfekcyjny i wiedząc, aż do szpiku kości, że nigdy nim nie będę. Chcę  jej powiedzieć o wszystkim i boję się powiedzieć jej wszystko.
To sprawił pocałunek. Chodzi o to, że kiedy po raz pierwszy ją zobaczyłem, pomyślałem, że jest ładna - krucha i silna w tym samym momencie, posiniaczona chińska laleczka. Im bardziej ją poznawałem, tym bardziej poznawałem... jej rozumowanie. Całe to piękno, było ukryte.
Czułem jak mnie obserwuje, cały czas, kiedy sądziła, że nie patrzę. Nawet wtedy kiedy patrzyłem. Lubiła być ze mną, a ja nie mogłem się doczekać, aby ją zobaczyć.
Potem dowiedziałem się, że ona wyjeżdża. Jej rodzice zabierali ją. I straciłem głowę. Wiem, ona ma szesnaście, ja osiemnaście lat, to było głupie. Ale przysięgam, warto byłoby pójść do więzienia dla tego pocałunku.
Tylko pocałunku.
Nie zrozumcie mnie źle, Claire nie jest pierwszą, z którą się całowałem czy coś, znam różnicę między całowaniem się z gorącą laską i tym co było to.
Ponieważ to było lepsze niż tamto.
Ona była lepsza niż tamto.
Nie mogę pomóc, ale myślę, że ona zasługuje na coś lepszego niż ja. Ale ja nie potrafię odpuścić.

6 komentarzy: