wtorek, 19 czerwca 2012

BLACK DAWN



Claire: Wszystko w porządku...
Shane: Prawie.
Claire: Niemal się boję... stop!
Shane: Claire!
Claire: Prawie nauczyłam się prowadzić... O Boże... Oni tu są. 
Shane: Trzymaj się ode mnie z daleka! Za późno... dostań się do drzwi!
Claire: Shane! Shane!
Myrnin: Chodź, Claire! Musimy wracać! Nie ma go. Przykro mi. Shane odszedł. 


Black Dawn nadchodzi. Nowy tom powieści Wampirów z Morganville. Numer 1 międzynarodowej bestsellerowej serii powraca. Nie módl się o świt, módl się o przetrwanie. 


Za wszelkie błędy przepraszam,
 ale trudno było wyłapać niektóre słowa. 
xoxo
Patty

8 komentarzy:

  1. Faajne .!
    Ale szkoda, że Shane umiera...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nic nie wiadomo ;)
      W poprzedniej części (Ostatni Pocałunek) umarła Claire, ale jednak uratowali ją, więc jeszcze wszystko się może zdarzyć :)

      Usuń
  2. No miejmy nadzieję.
    Wątpie żeby Rachel pozwoliła mu umrzeć. A propos już niedługo na chomiku będzie całość przetłumaczona ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, można już niedługo czytać nieoficjalne ,ale jednak nic nie zastąpi papierowej książki. :)

      Usuń
  3. Wiem zawsze to inne uczucie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech oni się nie ważą uśmiercić mi Shane'a !

    OdpowiedzUsuń
  5. Spoko, Shane nie umrze, Claire wróci po niego ;-) Nie mogłam się doczekać i przeczytałam po angielsku:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musiałaś zdradzać nam, bo teraz nie będziemy mieli zaskoczenia :(

      Usuń