poniedziałek, 4 czerwca 2012

Shane

Lalka z poddasza

 Więc, Eve znalazła starą, przerażającą lalkę na strychu.

Taaa, to jest Eve. Ona uwielbia robic sobie takie dramatyczne fotki. Nawet nie pytajcie...

W każdym razie, powodem, dla którego używam zdjęcia Eve - nie jest Eve. Tylko jej lalka. Lalka była na strychu, pod stosem ubrań i zdjeć. Eve uczepiła się jej jak dziewczyna , albo moze jak Gotka - nie wiem. Zaczęła potrząsać nią dookoła. Myślę, że robiłaby to cały dzień, dopóki nie wypadła z niej notatka (z lalki). Pierwszą rzeczą, jaką się dowiedziałem o tym, było znalezienie Eve płaczącą w pralni.

Oto notatka.

 Mam nadzieję, że ktokolwiek znajdzie Lily pokocha ją bardziej niż ja. Byłam bardzo chora. Mama
dała mi ją kiedy miałam sześć lat, ale byłam wtedy za duża na lalki. 
Kiedy zachorowałam mama kupiła mi Lili i do dziś jest ze mną. 
Nie wiem dlaczego byłam chora. Mama mówiła, że czasami takie rzeczy się zdarzają. Jej przyjaciółka, White Lady, przyszła i usiadła obok mnie i czytała mi ze starej książki; oni myśleli, że to pomoże, ale nie pomagało i niedługo pójdę do nieba, ale nie mogę wziąć ze sobą Lily. 
Więc proszę zadbaj o Lily dla mnie. Jeśli znajdziesz jakąś inną małą dziewczynkę, która jest chora, chciałabym, aby ona miała Lily... ponieważ Lily sprawiała, że czułam się lepiej, nawet jeśli tak nie było. 
Twoja przyjaciółka,
Annette Bascomb


Więc, dziś ja i Eve poszliśmy do Morganville General (szpital) znaleźć jakąś małą dziewczynkę, która potrzebowała lalki i skręcając za róg zobaczyliśmy naszą najbardziej znienawidzoną nauczycielkę z liceum. Panią Laskowicz. Była prawdziwą suką dla swoich uczniów, a my z kolei odpłacaliśmy jej pięknym za nadobne.
Pani Laskowicz trzymała na kolanach chudziutką dziewczynkę. Czytały razem obrazkową książkę.
Dziecko nie miało włosów.
Laskowicz spojrzała na nas i przez sekundę  była tak samo zaskoczona jak my. Można się przyzwyczaić do myśli, że twoi nauczyciele są potworami czy coś, jak nie ludzie, ale ona tam była i miała łzy w oczach, czytała małej dziewczynce bez włosów.
Tą małą dziewczynką była Natalie, jej córka. Miała białaczkę.
Daliśmy jej lalkę Annetty.
Mam nadzieję, że Lily pomoże.
Mam nadzieję, że Laskowicz nie znienawidzi nas bardziej. Wyglądała jakby miała dość problemów.
Eve zamierzała odwiedzić szpital, by sprawdzać jak miewa się dziewczynka. Nie wiem czy ja mogę to zrobić. Myślę, że to zniszczy mnie, jeśli pewnego dnia zabraknie Natalie i pani Laskowicz, zostanie tylko lalka czekająca na kogoś innego komu może pomóc.
Ale może pójdę w sobotę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz