piątek, 21 września 2012

Miejsca

  • Texas Prairie University - Nazywają to "Harvard na nizinach", ale powiem Ci, że to nieprawda. Och, jest kilku "mózgowców" w tym Claire Danvers, ale w większości ta szkoła jest albo dla tych, którzy  chcą zabić parę lat, aby uzyskać stopień i ruszyć dalej, albo dla tych, którzy są ofiarami czekającymi na wydarzenia. TPU to "podobno" Chronione miejsce, co oznacza, że wampiry tam nie polują. Ale faktem jest, że istnieje tam wiele nieuważnych dzieci, więc nie liczyłbym, że wilki nie przeskoczą przez płot i ich nie ugryzą. 
  • Common Grounds - Wszyscy kochają dobre kafejki, prawda? I Oliver, gość, który jest właścicielem jest w porządku, czyż nie? Faktem jest to, że prawdopodobnie lepiej tutaj uchwycić jave. To jest chroniona przestrzeń, dosłownie *wspólna ziemia dla ludzi i wampirów. Więc tutaj nie musisz się martwić. Po prostu przychodzą i odchodzą. Aha i jeśli masz kłopoty z kłami jest to dobre miejsce, aby spróbować podpisać umowę, czyli ocalić swoje życie. Ja bym tego nie zrobił, ale może ty tak. A poza tym, robią tam odjazdowe karmelowe mokki, a nasza kumpelka Eve jest jedną z baristów.
    (Common Grounds - w tłumaczeniu na polski oznacza Wspólne Ziemie")
  • Dom Glassów - Można znaleźć dziesięć takich domów w Morganville, jeśli spojrzeć - każdy ma taki sam plan domu. Była plotka, która mówiła, że trzynaście oryginalnych domów są zbudowane przez Założycielkę, kiedy Morganville dopiero się rozbudowywało (trzech z nich już nie ma, co najmniej jeden z nich się spalił, więc z technicznego punktu widzenia pozostało dziewięć). Rodzina Glassów posiada jeden z nich od samego początku. Rodzice Michaela wyjechali kilka lat temu, aby uzyskać pomoc medyczną dla jego mamy - przy okazji, wszystko z nią w porządku - i Michael odziedziczył dom. Odkąd go odziedziczył zachowywał się coraz dziwniej i dziwniej. Gdybym nie znał go lepiej, przysiągłbym, że przeszedł na Mroczną Stronę. Podobnie jak wszystkie Domy Założycielki, Dom Glassów ma jakąś dziwną moc - ale dziwniejszą niż inne, tak myślę. To prawie myśli za siebie. Nie możesz mi zapłacić, żeby tam spędzić noc, poza tym, że właśnie tam spędzają czas wszyscy fajni ludzie i jest jednym z najbezpieczniejszych miejsc dla ludzi w mieście. 
  • Laboratorium Myrnina - Taa, przypuszczalnie nie powinienem o nim wiedzieć, ale uwierzcie mi, byłem tam i ledwo uszedłem z życiem. Czuję, że powinienem przekazać ostrzeżenie. Znasz Dom Day'ów, Dom Założycielki, gdzie mieszka stara Babcia Day? Obok nie jest aleja, ta ciemna. Jeśli zejdziesz w dół - nie polecam próbować - znajdziesz chałupę. Wejdź do środka chałupy, znajdziesz kilka schodów, które prowadzą w dół. Jeśli jesteś na tyle głupi, żeby pójść tak daleko, możesz odkryć legowisko naszego miejscowego szalonego wampirzego naukowca, Myrnina. Widziałem kilka szalonych rzeczy tam, w tym Adę, ale to głównie mgliste wspomnienie, które wpadło mi do głowy. To wszystko, co mogę ci powiedzieć, prawie tam nie umarłem. Więc po prostu nie rób tego. 
  • Opuszczony Szpital - Mieli wysadzić ten stary wrak wiele lat temu, ale nadal stoi. Jeśli jesteś w miejskiej archeologii to masz niezły kawał dobrej zabawy, ale ostrzegam, że to podoba się wampirom i kto się o tym dowie, czy wyjdzie po prostu z budynku po zwiedzeniu go? Umieść to na swojej liście Nie Odwiedzać. 
Kapitan Oczywisty

2 komentarze:

  1. Świetna lista, ja bym jeszcze dodała fabrykę opon. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny spis, nadałby się do przewodnika po Morganville. Ja się właśnie wzięłam za ponowne czytanie całej serii, jeszcze raz, zatęskniłam za bohaterami:)

    OdpowiedzUsuń