piątek, 5 października 2012

Czarny Świt

Już 8 listopada 2012r możemy się spodziewać kolejnej części Wampirów z Morganville. 
Księga 8 - Czarny świt
 Morganville nigdy nie było bezpiecznym domem.
Lecz teraz miasto nieumarłych może zmienić się… w miasto umarłych – jeśli śmiertelna siedemnastolatka nie powstrzyma inwazji zła…

Odkąd tajemnicze istoty polujące na wampiry zawładnęły miastem, w Morganville trwa walka na śmierć i życie. Większość mieszkańców uciekła, ale Claire, jej cudowny chłopak Shane i ich przyjaciele zostali. Nieprzyjaciel pomnaża swoje szeregi, siły wampirów słabną, zwłaszcza od kiedy Amelie – wampirza władczyni miasta – została zainfekowana przez wroga zabójczym wirusem. Wygląda na to, że jeżeli Claire nie znajdzie sposobu na uleczenie Amelie i pokonanie zła, Morganville stanie się miejscem naprawdę upiornym…

Ja już nie mogę się doczekać,
mam nadzieję, że dni do premiery
miną nam bardzo szybko!
xoxo
Patty

2 komentarze:

  1. Jeszcze nie przeczytałam siódmej księgi, a tu już ósma wychodzi! :P
    Ciekawe, kiedy ja to wszystko kupię XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie mogę się doczekać;) Kocham Wampiry z Morganville. Jestem na bieżąco z każdą częścią, teraz z niecierpliwością czekam na kolejny Czarny Świt;D

    OdpowiedzUsuń