piątek, 10 sierpnia 2012

Michael

Zwariowane fanki & Dziewczyny

Zawsze słyszę te opowieści o gwiazdach rocka, którzy mają gorące i zimne dziewczyny, które organizują coś za kulisami. Zwariowane fanki. Jasne, myślę, że to naprawdę się przydarza aktualnym gwiazdom rocka.
Dziwnie jest, wtedy kiedy to zaczyna przydarza się mi... 
Pierwszy raz był, kiedy grałem w Common Grounds - w noc mojej śmierci. To było coś więcej niż flirt, ale ona była dziwna. 
Wróciła, kiedy znów zacząłem występować. Była tam, siedziała z przodu, patrzyła na mnie jakbym był obiadem. Eve jej nie zauważyła, przynajmniej tak myślałem. 
Nie za pierwszym razem. 
Dopiero, kiedy starała się mnie śledzić do łazienki, wtedy Eve ją zauważyła. Eve nie złości się za często, ale jeśli już, wtedy jest jak bomba atomowa i myślałem, że wszyscy będziemy promieniotwórczy od spojrzenia, które obdarzyła Natrętną Dziewczynę. 
 - Spójrz - powiedziała Eve, głos miała tak zimny i gładki jak zamrożone jezioro. - Odwal się od mojego chłopaka, okej? Niedawno zrobiłam sobie paznokcie. Nie każ mi ich zniszczyć.
Natrętna Dziewczyna spojrzała na Eve jakby ta była czymś znalezionym w kanale. 
 - On jest moim chłopakiem! - powiedziała i spróbowała wziąć mnie za rękę. Jedyną dobrą rzeczą w byciu wampirem jest to, że możesz poruszać się bardzo szybko, kiedy tego potrzebujesz. Błysnąłem przez pół pokoju u zanim się zatrzymałem, spojrzałem za siebie. 
Eve i Zwariowana Fanka walczyły na spojrzenia. Zwariowana Fanka w końcu odwróciła się i wróciła do stolika. Eve podeszła do mnie i całowała mnie długo, co wcale nie było takie złe. 
 - Wiesz co? - spytała mnie. Położyłem swoje chłodne dłonie na jej długich, ciepłych ramionach. - Koniecznie musisz nauczyć się mówić nie. 
 - Nie teraz. 
 - Oh. - obdarzyła mnie pięknym, szerokim, seksownym uśmiechem. - Oh. 
Dlaczego jednak miałem wrażenie, że Zwariowana Fanka nie będzie chciała odpuścić? 



P.S. Przypominam, że wszystkie te wpisy
są z oficjalnej strony Rachel Caine
ja je tylko tłumaczę :) 
xoxo
Patty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz